Page 18 - magazin-2016-01

Basic HTML Version

|
18
| Virágkötészet Magazin | 2016/1 |
MESTERSÉGEM CÍMERE
LETARGIA. EZ A MEGFELELŐ KIFEJEZÉS, MELY JELLEMEZNI TUDNÁ
A HANGULATOMAT, MIKÖZBEN KUTATÓKÖRUTAM VÉGÉRE ÉRTEM.
KUTATTAM A MÁS UTÁN, A MEGHÖKKENTŐ UTÁN, A FRISS UTÁN.
RÓTTAM A PIAC SORAIT, DE NEM TALÁLTAM OLYAT, AMIT NE LÁT-
TAM VOLNA MÁR KORÁBBAN. NYUGTATTAMMAGAM, HOGY NINCS
SEMMI BAJ, CSUPÁN MÉG NEM ÉLEDT MEG A PIAC, A FRISSÍTÉS
MÉG VÁRAT MAGÁRA, ÉS EKKOR MEGPILLANTOTTAM EGY KICSINY
STANDON A MEGVÁLTÁST! A KÖVETKEZŐ PIACNAPON MEGKE-
RESTEM A TULAJDONOST, HOGY BESZÉLGETHESSÜNK EGY KICSIT.
Dekoráció mindenkinek
?
Tóth Zsuzsa
µ
Kadosa Zoltán
4
Virágkötészet Magazin, Tóth Zsuzsa:
Ez csak az én igényem, hogy újra és
újra friss, más szemléletű terméket szeretek felfedezni, vagy a vásárlók is
hasonlóan kutatnak az újdonságok után?
4
Kovács Zsigmond:
Igen, határozottan keresik. Jó dolog, ha olyan terméket
tudsz kínálni a vevőidnek, amit máshol nem kapnak meg. Még jobb dolog,
ha a vevők ízlése találkozik a tiéddel. De a legjobb dolog, ha a kettő egybe is
vág! Mi ebben vagyunk erősek.
4
T. Zs.:
Mire alapozzátok az ittléteteket? Miben látjátok a jövőtöket?
4
K. Zs.:
A vállalkozásunk alapja a kreativitásunk. A saját ötleteink alapján
készült termékeket egyre több törzsvásárlónk keresi. Jó érzés, hogy szinte
hetente kérdezik, milyen újdonságot hoztunk a piacra. Általában tudunk is
újat mutatni, és ezt nagyon értékelik.
Szerencsére a kreativitásunk kimeríthetetlennek tűnik, így hosszú távon látjuk
biztosnak a jó forgalmat. Persze ez sok munkával is jár, de mi szeretünk dol-
gozni, a sikerélmény felpörget minket. Nemakartunk beállni a sorba, és olyan
terméket kínálni, ami már több standon is kapható, ezért döntöttünk a saját
elképzeléseinkmegvalósításamellett. Szerencsére eddig az élet minket igazolt.