Page 13 - magazin-2016-02

Basic HTML Version

| 2016/2 | Virágkötészet Magazin |
13
|
AZ ORIGÓ
Több virágkötészeti programon jeleztük szakmai terveinket a szakoktatással
és a virágvásárlásra ösztönzéssel kapcsolatban. Hosszas előkészítést köve-
tően a terveket a taggyűlés elé vittük, és a Flora Hungaria Kft. taggyűlése
egyedülállóanmagas szavazati aránnyal elfogadta az ügyvezetés programját.
Célunk, hogy megteremtsük a profi virágvásárlás-ösztönző programot
Magyarországon. 2016–2020-ig szeretnénk elérni, hogy a program színvo-
nalas szakmai programmá váljon, melymérhető forgalomnövekedést generál
és a szakma által elismert.
A program kivitelezésében a partnerünk a Virágkötők, Virágkereskedő Vállal-
kozók Magyarországi Szakmai Egyesülete.
A reklámkampány először a fogyasztási szokások pontos felmérésével indul,
ami alapján kidolgozásra kerülhet a részletes program.
A kampány forrását a belépésekből származó árbevétel 15%-kal történő
megemelése biztosítja majd számunkra, így a teljes piaci közönség, eladók
és vásárlók fizetik, valamint a kampányból származó forgalomnövekedés
is itt csapódik le.
A részletes programkidolgozása előtt, első programelemként, a „Virágot
egymosolyért” kampány felerősítését kezdtükmeg, melynek keretében
sok száz virágüzlet regisztrált és tette ki június 28-án a virágcsokrait a közte-
rületeken, azért, hogy meglepje a lakosságot, és felhívja a figyelmet arra,
hogy virágot adni öröm. Ilyen erős szakmai összefogás még soha nem volt,
mint ami erre a megmozdulásra megvalósult. Kedvezmények és ingyenes
terméktámogatások várták a programban részt vevő, egyesületi tagsággal
bíró virágüzleteket. A támogatás és a nagy nap végeredménye is példaértékű.
Elindult a virágkötőképzés akkreditációja is, melynek eredménye, hogy végre
jelentkezni lehet szakszerű tananyagot és gyakorlati képzést biztosító okta-
tásra, ráadásul itt, a piacon, az Egyesület szervezésében.
Megszavazott
bizalom
A VIRÁGVÁSÁRLÁST ÖSZTÖNZŐ ORSZÁGOS KAMPÁNY INDUL
A NAGYBANI VIRÁGPIAC KEZDEMÉNYEZÉSÉBEN!